EL PROJECTE ORIOL

El Projecte Oriol neix el 5 de gener de 2012 com a resposta social a:

1.- Donar una resposta econòmicament viable a persones amb un grau de discapacitat psíquica que precisin d'un suport intermitent o limitat per a les seves AVD (Activitats de la Vida Diària).

2.- Proporcionar una manera de guanyar-se la vida a persones que per la raó que sigui poden prestar el servei que se'ls hi demana.

En sí el Projecte Oriol consisteix en una oferta (cartera) de llars de convivència on puguin conviure-hi 1 o 2 persones amb els titulars de la mateixa a través d'un contracte de convivència que inclou una sèrie de funcions de cuidador. Dites llars es troben supervisades i assistides en matèria d'assistència psiquiàtrica i social pel Gabinet del Dr. Peris.

PER MÉS INFORMACIÓ SOBRE PLACES o EL PROJECTE: 93-125.15.02 - 93-008.31.49 - gabinetperis@gmail.com

lunes, 16 de abril de 2012

VOICES. Documental

Suscríbete al blog. También puedes seguirlo desde la página de facebook: https://www.facebook.com/ProjecteOriol Si te suscribes a la página marcando Me gusta, te avisará face de lo que se vaya publicando.

Blogger no usa tu correo electrónico para invadir tu intimidad o enviarte propaganda.
"Voices es una mirada al panorama de la salud mental europea.
Voices, son voces:
Las voces de todas las personas que han participado.
Las voces de personas expertas en la materia.
No son las voces que se pueden oir al sufrir una crisis de salud mental.
Son las voces de las personas que trabajan en el sector, de las que toman decisiones políticas, de las familias... pero también, y sobre todo, son las voces de las personas que lo sufren en primera persona.
Voices pretende dar voz a todas estas personas por igual".


Agradezco la oportunidad que me ha dado una persona conocida de poder ripear el DVD y colgarlo en YouTube, donde debería de estar desde hace tiempo por la relevancia de su contenido.

Dejamos el link de la primera parte (en total 3 de 14 minutos)
http://www.youtube.com/watch?v=dVkglAsfVXE 

No hay comentarios:

Publicar un comentario